Zuid Holland / Informatieavond Hoogsensitiviteit bij kinderen

2 juli 2019 - 19:30 - 21:15

Is jouw kind:

Snel overprikkeld?
Ervaart het intense emoties?
Heeft het last van onzekerheid/faalangst?
Ligt het ‘s avonds in bed nog lang na te denken?
Heeft het een groot inlevingsvermogen?

Het kan een aanwijzing zijn dat jouw zoon of dochter hooggevoelig is.

Tijdens deze interactieve bijeenkomst speciaal voor ouders van (hoog)gevoelige kinderen, besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

– Wat is hoogsensitiviteit (met wetenschappelijke onderbouwing)
– Uitdagingen (als overprikkeling en emotionele uitbarstingen of juist terugtrekken)
– Kwaliteiten
– Praktische handvatten: Hoe kun je als ouder je kind een steuntje in de rug geven om zich weerbaar en ook happy toe voelen.

Wil je graag meer weten over hoogsensitiviteit/hooggevoeligheid bij kinderen? Vraag je je af of jouw zoon/dochter misschien hoogsensitief is? Wil je graag tips over hoe hiermee om te gaan? Meld je dan nu aan.

Direct aanmelden of meer informatie

De kosten voor deze workshop bedragen € 10 (inclusief koffie/thee en wat lekkers).

Balletschool Ypenburg
Oeverwallaan 141