Zuid Holland / Informatieavond Hoe vraag ik een PGB aan?

25 juni 2019 - 20:00 - 22:00

In één avond bijgepraat over het PGB (aanvraag en herindicatie)

Informatieavond “Hoe vraag ik een PGB aan?”
Als je bij Villa Abel begeleiding wil krijgen, hoort daar het aanvragen van een PGB (een Persoons Gebonden Budget) bij. Helaas is het aanvragen en verlengen van een PGB niet altijd een eenvoudige zaak. Om jou en/of je ouders te informeren over wat er allemaal bij de aanvraag of verlenging van een PGB komt kijken, organiseert Villa Abel samen met Per Saldo een informatieavond. Hans van der Knijff zal e.e.a. uiteen zetten en er is gelegenheid tot het stellen van vragen. Hans heeft alle ins- en outs van het PGB en de daarbij horende wetgeving door zijn aderen stromen en kan daar zeer gepassioneerd en geanimeerd over spreken. Het zal dus zeker geen saaie avond worden.

Let op: Deze avond is uitsluitend voor (toekomstige) studenten en/of hun ouders en andere (toekomstige) budgethouders.

Praktische informatie:
Inloop: vanaf 19:30 uur; aanvang uiterlijk 20:00 uur
Adres: Leiden; exacte locatie ontvangt je in een bevestigingsmail.
Kosten: geen
Aanmelden (verplicht): d.m.v. een mail naar info@villaabel.nl of via onderstaande knop ‘Aanmelden’.
Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met Villa Abel via 06-1219 8047 of een mail sturen naar info@villaabel.nl.

25 juni 2019
Evenement Categorie: