Zuid-Holland – Informatie avond Class for the Gifted

12 juni 2023 - 19:00 - 21:00

een sinds 2011 bestaand lesprogramma voor hoogbegaafde 7e- en 8e-groepers van tientallen basisscholen in Den Haag en omgeving.
Het gaat bij dit programma om leerlingen die zich in het basisonderwijs vaak een groot deel van de week vervelen, zelfs in een eventuele plusklas. Zij bloeien op, als ze één ochtend of middag in de week kunnen deelnemen aan de “Class for the Gifted” (CftG): drie lesuren met de vakken wiskunde, robotica en onderzoeken&ontwerpen.
Er is veel behoefte aan een dergelijk programma.
In het lopende schooljaar hebben wij 200 leerlingen van 46 verschillende scholen uit Den Haag en omgeving, onderverdeeld in elf lesgroepen op drie verschillende dagen (ochtenden en middagen).

Op deze avond krijgt u nadere uitleg over de opzet van het programma en is er gelegenheid om vragen te stellen.

De avond vindt plaats in het gebouw van het Hofstad Lyceum (Colijnplein 9, Den Haag), waar ook alle lessen worden gegeven. De ontvangst is vanaf 19:00; het programma begint om 19:30. Het einde van de avond is voorzien om 21:00.

uitnodiging informatieavond Class for the Gifted 2023-2024 (2)

Vergeet niet je hier aan te melden

12 juni 2023
, , ,