Zuid-Holland – HB-iQafé

11 maart 2023 - 13:00 - 16:00

Gratis

Stichting iQ+ en het Instituut Hoogbegaafdheid Volwassenen (IHBV) organiseren regelmatig speciale thema-avonden voor ouders of begaafde volwassenen. Dit zijn respectievelijk iQafé+ en HB Cafés,

een inspirerende combinatie van luisteren naar een spreker over een specifiek thema en met elkaar in gesprek gaan.

In de aanstaande Week van de Hoogbegaafdheid organiseren we samen een speciale editie: iQafé+ IHBV. Deze is bedoeld voor begaafde ouders/ volwassenen, voor zichzelf. Het thema is ‘Hoogbegaafde kinderen met hoogbegaafde ouders: een intense combinatie!’.

Dit iQafé wordt gedragen door Janine Kallenbach-Heinen van IHBV en onze Sima Daoud. Beide kunnen putten uit eigen ervaringen binnen hun gezin als hun werk met hoogbegaafde volwassenen, ouders en kinderen.

Wat doet de herkenning met jou als ouder en moet je er iets mee? Wat betekent HB-zijn voor jou als ouder en hoe speelt het mee in de opvoeding van je kinderen?

Na deze lezing is er ruimte voor onderlinge uitwisseling van vragen, ervaringen en voor gesprek en kan er geborreld worden.

Reserveer je plek hier

11 maart 2023