Zuid-Holland / Grijze Jager Dag 2019 Archeon

8 juni 2019 - 09:00 - 18:00

Ben jij fan van de Grijze Jager-boeken van John Flanagan en lijkt het je leuk voor één dag in de wereld van Halt, Will en Maddie rond te lopen? Kom dan naar de Grijze Jager Dag 2019 in het Archeon in Alphen a/d Rijn.

Net als voorgaande jaren staat Archeon deze dag helemaal in het teken van de Grijze Jager. Je kunt onder andere boogschieten, zwaardvechten en vuur maken – net als een echte Grijze Jager. Bezoek ook het kampement van de Vikingen, zij geven diverse demonstraties en bieden hun koopwaar aan. Daarnaast zijn er diverse shows, zoals de Grijze Jager Theatershow in de Arena, de roofvogelshow en het spectaculaire riddertoernooi.

Ook dit jaar kunnen de verschillende activiteiten in teamverband worden gespeeld. Aan het einde van de dag strijden de beste teams tegen elkaar om uit te maken welk team de uiteindelijke winnaar van de dag is.

Klik hier voor kaartverkoop en extra informatie.

8 juni 2019
,