Zuid-Holland – Familie kerstconcert

18 december 2022 - 11:30

Kom zondag 18 december luisteren naar het Familie kerstconcert, De Sneeuwman

Om 11.30 geven het Klaaswaals Symfonisch Blaasorkest onder leiding van dirigent Anno Appelo en de NLS-leerlingen onder leiding van Susanne Slingerland een kerstconcert in sportzaal De Bongerd in Klaaswaal.

Tijdens dit speciale familieconcert kun je kijken naar de animatiefilm De Sneeuwman.

De film is gebasseerd op het beroemde prentenboek ‘The Snowman’ van Raymond Briggs, waarin een sneeuwpop tot leven komt en dolle avonturen beleeft met het jongetje dat hem gemaakt heeft.

Het KSB speelt live de filmuziek en Roel Duine vertelt het sprookje. Ook is er een mooie rol wegggelegd voor Mariet Kaasschieter.

Het KSB speelt onder andere ook nog hoogtepunten uit Frozen en Festival Fanfare for Christmas.

De NLS leerlingen, op blokfluiot, dwarsfluit, trombone en slagwerk, maken dit muzikale kerstfeest compleet.

Zij spelen onder leiding van blokfluitjuf Susanne Slingerland diverse kerstliedjes.

Kortom, een heel leuk en afwisselend kerstconcert voor jong en oud.

Neem dus gerust je vriendjes, vriendinnetjes, neefjes, nichtjes en andere familieleden mee

18 december 2022
,