Zuid-Holland / F-art Faalangst Festival

16 mei 2020 - 10:30

Gratis

Hier kun je op zaterdag 16 mei ’20 alle informatie halen over faalangst en onze faalangst trainingen voor kinderen van 6 – 8 en
9 – 12 jaar.

Voor de kinderen in deze leeftijd zijn genoeg activiteiten georganiseerd. Denk aan workshops, photobooth in een Volkswagen T1, spelletjes, gekke parcoursen en andere leuke activiteiten. Als je niet mee wilt doen, of je besluit halverwege dat je toch niet wilt: geen probleem. Dan stop je gewoon of je neemt even een pauze. De dag staat in het teken van ontdekken. Wat ken je al en wat zou je weleens willen proberen om te doen?

Ex-voto
acoba van beierenweg 118b