Zuid Holland / Expeditie Afrika

7 juli 2019 - 12:00 - 17:00

Laat je verwonderen over het continent Afrika.

Op 7 juli mogen kinderen (met ouders) in de Botanische Tuin TU Delft op expeditie door Afrika. Bij de entree ontvangt elk kind een reispas om hiermee door de tuin te ‘reizen’.

Wie durft het gevaarlijke regenwoud in te gaan? En hoe werd in Egypte van planten papier gemaakt? Het is een leuke ‘doe’ dag voor kinderen tussen de 5 en 12 jaar. In de hele tuin zijn activiteiten rondom de dieren en planten in Afrika.

Lijkt het jullie leuk? Dan ziet de expeditieleider jullie graag op 7 juli in de tuin!

7 juli 2019
, , ,