Zuid-Holland / Denkspellenavond

14 november 2019 - 19:15 - 21:45

Gratis
Op 14 november van 19.15 tot 21.45 (inloop vanaf 19.00) bieden Annelie Neuteboom van Sherpa en Inez de Kreuk van Sterk!Begeleiden je, samen met Vincent Schillevoort van het Denkspellenparadijs, graag een denkspellenavond aan.

Wat is dat, een denkspellenavond? Een avond waarin er kort iets wordt verteld over executieve functies en hoogbegaafdheid, waarna de vloer voor Vincent is. Hij geeft uitleg over hoe je door het spelen van spellen de ontwikkeling van executieve functies kunt stimuleren. Hij demonstreert spellen (en dan niet de gewone, megabekende!), je mag natuurlijk zelf spelen, en je kunt ze, als je wilt, ook aanschaffen. Het is immers bijna december…

Een leerzame en niet alleen maar serieuze avond voor ouders, (plusklas-)leerkrachten, schooldirecties, IB-ers en begeleiders/hulpverleners van hoogbegaafde kinderen.

De toegang is gratis en is natuurlijk incl. koffie/thee.

Aanmelden is prettig: dat kan via een mailtje naar Annelie: info@praktijksherpa.nl.
De avond gaat door vanaf acht deelnemers, dus neem je halve team/al je buren/een paar collega’s/je leukste vrienden vooral mee!

Sterk!Begeleiden: https://sterkbegeleiden.nl/
Denkspellenparadijs: https://denkspellenparadijs.nl/