Zuid-Holland- de Doelen Kids: Print Day Out

8 februari 2023 - 14:00 - 16:00

Gratis

Tijdens Print Day Out komen alle creatieve kids uit Rotterdam en omstreken naar de Studio om een middag lang posters maken. Samen met de hulp van een grafisch vormgever stel je jouw ideale ontwerp samen. Alles kan en mag; teken uit de losse pols of maak gebruik van verschillende sjablonen.

Er zijn 3 regels: één poster, twee kleuren en drie woorden.

De mooiste creaties gedeeld op de Instagram-pagina van de Doelen Studio! En natuurlijk mag je je speciaal uitgeprinte poster mee naar huis nemen!

Print Day Out
is een concept van Studio Nul, bekend van Print Night Out.

8 februari 2023
Gratis