Zuid-Holland – de Doelen Kids: nieuwe 12-delige schaakcursus

7 december 2022 - 17:30 - 8 maart 2023 - 17:30

De Koddige Koning is weer terug met een nieuwe schaakcursus!

De deuren van de Doelen Studio staan weer wagenwijd open voor jeugdige schakers: iedere woensdagmiddag rond de klok van 16:30 komen Rotterdamse kinderen naar de Doelen om te leren schaken van schaakdocent Ruud Neumeijer, bekend van de schaakvereniging De Koddige Koning.

Met zijn schaakvereniging geeft Ruud Neumeijer al tijdenlang schaakles op Rotterdamse basisscholen en buurthuizen, onder meer in Delfshaven, Charlois en het centrum. Op woensdag 7 december begint een nieuwe serie lessen voor enthousiaste basisschoolleerlingen, waarbij de beginselen van het schaken wordt bijgebracht.

Na de eerste kennismaking kunnen kinderen vanaf 7 jaar zich in laten schrijven voor een 12-delige cursus in de weken erna. De kosten zijn €30 per persoon, inclusief een werkboek schaken met mooie schaakpuzzels, opdrachten en grappige tekeningen. Het is ook mogelijk om 6 lessen te boeken voor €15.

Begin:
7 december 2022 - 17:30