Zuid-Holland / Workshop Licht

20 februari 2019 - 14:30 - 16:30

Hoe kun je licht breken? Wat is een spectroscoop?

En wat kun je met spiegels en licht doen?

Weer veel doen, ervaren en ontdekken!

We beginnen de workshop met het theoriegedeelte, waar de kinderen al hun kennis zoveel mogelijk mogen delen. Wat is licht, wat kun je er allemaal mee. Daarna gaan ze veel onderzoeken. Dan gaan ze een periscoop maken en een spectroscoop. Er zijn veel verschillende materialen en veel soorten gereedschap aanwezig.

20 februari 2019
Evenement Tags: