Webinar ‘Hoogbegaafdheid in Rotterdam’

18 mei 2021 - 15:30 - 17:00

Gratis

Stichting iQ+ brengt alle professionals en relevante organisaties in de regio in kaart en fungeert graag als wegwijzer voor een ieder die zijn/haar weg wil vinden in alle informatie en kennis rondom hoogbegaafdheid.

Hiernaast ondersteunt Stichting iQ+ ouders van (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen om samen met alle betrokkenen passend onderwijs te organiseren.

Ook in Rotterdam zijn wij sinds korte tijd actief, we komen daarom graag met jou als leerkracht/intern begeleider/onderwijsassistent in contact!

Op dinsdagmiddag 18 mei organiseert stichting iQ+ een Webinar voor leerkrachten en andere geïnteresseerden vanuit het onderwijs in Rotterdam. In dit Webinar neemt Mirjam Veldhoven ons kort mee in de basistheorie over hoogbegaafdheid, worden er vanuit ouderperspectief ervaringen gedeeld door Stephanie Blomsteel en Annette Broer, we sluiten af met een interactief deel waarin ruimte is voor wederzijdse vragen/gesprekken.

Programma:

15:30 – 15:35 Welkom

15.35 – 16.00 Basistheorie over hoogbegaafdheid door Mirjam Veldhoven

16.00 – 16.20 Ervaringen vanuit ouderperspectief door Stephanie Blomsteel en Annette Broer

16.20 – 17.00 Interactief gedeelte met ruimte voor wederzijdse vragen/gesprekken

Het Webinar ‘Hoogbegaafdheid in Rotterdam’ vindt plaats op dinsdagmiddag 18 mei, van 15.30 tot 17.00 uur. Deelname is gratis, we vragen je wel om even aan te melden via  deze link.

Voor meer informatie over wat wij als stichting iQ+ doen, kun je een kijkje nemen op onze website: www.stichtingiqplus.nl

Ben je niet in de gelegenheid om op 18 mei aan te sluiten, maar ben je wel nieuwsgierig naar wat we doen of heb je ideeën voor een samenwerking voor jullie hoogbegaafde leerlingen? Neem dan contact op via annette@stichtingiqplus.nl

18 mei 2021
Gratis