Utrecht – Young Minds Academy – AANMELDEN VOOR 15 MEI

13 juli - 08:00 - 19 juli - 17:00

Young Minds Academy: Hét zomerkamp voor ambitieuze en maatschappelijk betrokken jongeren.

Ken of ben je iemand die aankomende zomer wel een extra uitdaging kan gebruiken? Een jongere vol ideeën en op zoek naar een plek om deze kwijt te kunnen? Vertel ze dan vooral over Young Minds Academy.

Wat is het?
Een (kosteloos) zomerkamp onder de noemer Young Minds Academy waar gezelligheid hand in hand gaat met intellectuele uitdaging en ambitie. Het wordt een platform voor jongeren tussen de 15 en 18 jaar die willen groeien, leren en bijdragen aan een rechtvaardige en inclusieve samenleving. Jongeren die hun ideeën kwijt willen, en gelijkgestemden willen ontmoeten.

Wat biedt het jongeren?

• Een week lang zomerkamp van 13 tot 19 juli in de regio Zeist, gefinancierd met de MDT-subsidie
  • 7 dagen met 5 thema’s: filosofie, journalistiek, recht, politiek en kunstmatige intelligentie. Bij elk van deze thema’s hoort een bijzondere gastspreker, van TV verslaggever tot praktiserend advocaat: vette mensen die vette dingen doen
  • Uitdagende opdrachten, debatten onder begeleiding van debatkampioenen en leuke spellen en quizzen

Hoe kunnen jongeren deelnemen?
Tot 15 mei kunnen enthousiaste jongeren zich aanmelden door het insturen van een motivatiebrief. Op 18 mei horen ze of ze in de zomer meegaan op kamp!

Kijk voor meer informatie en aanmelden hier

Begin:
13 juli - 08:00