Utrecht / TienerdagHB

18 april 2020 - 10:15 - 16:00

€7,50

De TienerDagHB is bedoeld voor hoogbegaafde tieners. Het programma is een mix van chillen, ontspannen, elkaar leren kennen en workshops.

Verschil met SpeelDagHB: hoger denkniveau, langere aandachtsspanne, hogere emotionele leeftijd, zelfstandigheid en sociale vaardigheid.

De organisatie houdt niet van ‘in hokjes denken’. Ben jij bijna tien jaar oud en denk je dat je vandaag aan kunt sluiten? Dan ben je van harte welkom.

Voor ouders is er een apart programma.

Direct naar AANMELDEN.

18 april 2020