Utrecht / Summerschool Junior

22 juli 2019 - 25 juli 2019

Bij Summerschool Junior ontdekken kinderen hoe leuk en fascinerend wetenschap is! Vier dagen lang is de Universiteit Utrecht het domein van jonge wetenschappers in de dop. Hier doen ze zélf onderzoek, bijvoorbeeld naar biodiversiteit, het heelal, chemische reacties en duurzaamheid. Een spannende ontdekkingsreis die leuk en leerzaam is!

Summerschool Junior is van 22 t/m 25 juli en 29 juli t/m 1 augustus 2019. Alle nieuwsgierige kinderen uit groep 5 t/m 8 en klas 1 en 2 van de middelbare school zijn van harte welkom.

Begin:
22 juli 2019