Utrecht / Schatten zoeken voor hyperhb kids

8 mei 2019 - 14:30 - 17:30

Vanmiddag gaan we schatten zoeken! Op een plek waar je échte schatten kunt vinden: in een groot veilinghuis in IJsselstein. Samen met de taxateurs, mensen die precies weten wat iets is en wat het waard is, kijken we naar hele bijzondere dingen. Bijvoorbeeld munten uit de zeventiende eeuw. Vorig jaar verkocht dit veilinghuis er nog eentje voor maar liefst 160.000 euro! Kijk hier maar eens (klik) of op de foto hiernaast. We kijken naar munten, sieraden en andere kunst. Je krijgt opdrachten om uit te vinden wat echt is en wat nep, en we vertellen je alles wat je maar wilt weten over kunst en antiek, van de Romeinse tijd tot 2019!

Wil je meer weten of je inschrijven, klik op de ticketlink.

8 mei 2019

Talentissimo