Utrecht – Mindsettraining in het bos

12 maart 2022 - 10:15 - 14:15

Tijdens onze mindset-training gaan we op zoek naar leermomenten. Dit zijn momenten waarbij kinderen ervaren dat iets niet vanzelf gaat en dat je daar moeite voor moet doen. We stimuleren kinderen om uit hun comfortzone te komen en deze leermomenten écht te ervaren, door in het bos allerlei opdrachten te doen waarvoor zij hun grenzen moeten verleggen. Maar dat niet alleen…
Samen gaan we onderzoeken wat je denkt, voelt en ervaart als dingen niet lukken en je fixed in je mindset bent.
Dit doen we op een veilige en onderbouwde manier.
We ontdekken waar je iets hebt laten liggen en je bedenkt hoe het ook anders kan, om dat vervolgens uit te proberen.
Dan gaan we het opnieuw proberen, net zolang tot het lukt! Om dat vervolgens te vieren.
     Wie: Alle kinderen tussen 4 en 12 jaar die willen werken aan een groei mindset.
🌱 Waar: Bij de ingang van de Korte Duinen op de Soesterbergsestraat 133 in Soest.
🌱 Hoe laat: van 10.15 uur tot 14.15 uur. Kinderen nemen hun eigen lunchpakketje en drinken mee
🌱 Prijs: 25 euro voor de hele dag

12 maart 2022