Utrecht / Gemmologie & de magie van stenen voor IQ 145+ kids

15 mei 2019 - 14:30 - 17:30

Edelstenen zijn heel bijzonder. Vaak al miljoenen jaren oud én heel erg mooi. Femke is gemmoloog en Wendela werkt met de energie van stenen. Samen gaan we aan de slag. We gaan samen de edelstenen waarnemen met onze ogen, instrumenten en ook met ons gevoel. Hoe ziet de steen er uit? Onze huid bestaat uit ontelbaar veel tastlichaampjes die je informatie geven over de steen die je vast hebt. Hoe voelt zijn vorm? Hoe kan je dat nog meer voelen? Wat heb je daaraan en wat kan je daar mee?
We kunnen kristallen gaan maken in een petrischaaltje of kristalvormen van papier.
We kunnen met de lichaamspendel dat edelsteentje kiezen waar je wat aan hebt: meer rust in je hoofd, meer zelfvertrouwen, meer liefde voor jezelf… en dan kunnen we daar een korte meditatie mee doen.

Meer weten of je inschrijven? Klik op de ticketlink.

15 mei 2019

Edelsteenwinkel Karbonkel