Utrecht / Familiepicknick

14 juli 2019 - 11:00 - 15:00

€2

Lekker spelen en picknicken met peers uit de regio

Jaarlijks houdt Pharos in de zomer een picknick met Pharosleden. Het is de bedoeling dat iedereen zelf wat te eten en te drinken mee neemt en dat wordt met zijn allen gedeeld.

Dit jaar is gekozen voor de speeldag-locatie in Utrecht, omdat je dan ook kan kanoën.

Daarnaast is er natuurlijk tijd en ruimte om te rennen, voetballen, puzzelen, knutselen, schaken, kanoën, denkspelletjes te spelen of voor Weerwolven, gewoon waar jij op dat moment zin in hebt.

Ouders blijven erbij en kunnen samen bijkletsen of meespelen!

Pharosleden gratis, niet-leden 2 euro per persoon

Neem zelf eten en drinken mee!

Graag aanmelden (met lidnummer, aantal personen en mobiel telefoonnummer) op: sliminhouten@gmail.com

Pharos is een vereniging voor én door ouders, waarbij hulp tijdens/na een bijeenkomst gebruikelijk is

14 juli 2019
€2