Utrecht – Familiedag voor ‘thuiszitters’

9 juni - 13:00 - 18:00

Gaat jouw kind niet naar school of dreigt jouw kind uit te vallen op school? Of is jouw kind ‘thuiszitter’ geweest? Kom dan naar de familiedag op zondag 9 juni bij Manege Groenewoude in Woudenberg. Ontmoet andere ouders van ‘thuiszitters’ en wissel ervaringen uit. Voor de kinderen die dat willen zijn er leuke activiteiten. Waaronder een paardrijles.

Programma:

13.00 uur: Inloop met koffie, thee, fris en wat lekkers.

13.30 uur: Rondleiding voor iedereen, met veulentjes kijken.

14.00 uur: Activiteiten voor de kinderen. Groep 1 gaat paardrijden en krijgt een fotoshoot op het paard. Voor de andere kinderen zijn er leuke activiteiten zoals een puzzeltocht, dromenvanger maken, pony-poets-les, etc.

15.30 uur: Pauzemoment met koffie, thee, fris en wat lekkers. Ondertussen kan er gekeken worden naar een demonstratie van ruiters van Manege Groenewoude.

16.15 uur: Activiteiten voor de kinderen. Groep 2 gaat paardrijden en krijgt een fotoshoot op het paard. Voor de andere kinderen zijn er leuke activiteiten zoals een puzzeltocht, dromenvanger maken, pony-poets-les, etc.

Ouders kunnen elkaar ontmoeten, natuurlijk de activiteiten van de kinderen bewonderen, met een VR-bril beleven hoe het is om hoogbegaafd te zijn, vragen stellen aan het team van Balans en Ouders & Onderwijs over passend onderwijs.

17.30 uur: Buffet met patat, snacks en een drankje.

18.00 uur: Afsluiting met uitdelen van de foto’s en een rozet voor de kinderen.

Voor de kinderen die zich even willen terugtrekken is er een leeshoek en er zijn oud-Hollandse spelletjes.

Deze familiedag wordt georganiseerd door Balans en Mama Vita. Onze leden kunnen voor een speciale prijs deelnemen aan deze middag.

Bestel hier snel je ticket en lees gelijk meer informatie

9 juni
, , , , , , ,