Utrecht – Breinbrekers

20 april - 09:00 - 16:00

Deze maand gaan we een plan voor een eigen bedrijfje maken! Of je nou een product ontwerpt dat je zou willen verkopen, een handige service bedenkt, of iets heel anders verzint. We gaan kijken naar de dingen waar je rekening mee moet houden, zoals kosten en omzet, promotie, en hoe je het verkoopt.
Tip: als je er echt mee aan de slag wilt gaan, is een vrijmarkt op Koningsdag een mooie start!
We zitten op een locatie centraal in Utrecht, goed te bereiken met het openbaar vervoer en met parkeergelegenheden in de buurt. Kosten: €30 (inclusief wat te drinken en een tussendoortje)
Aanmelden kan door het formulier in te vullen op www.lesvanrozanne.nl uiterlijk op 15 april, dan plannen we een digitaal kennismakingsgesprek. Als er vragen zijn, of voor locatie stuur gerust hier een mail
van 900-1200 voor kinderen van 8-12
van 1200-1600 voor kinderen van 12-16 , 30 euro per keer