Spelletjesmiddag voor (hoog)begaafde kinderen

25 september 2020 - 15:00 - 17:30

€15,

Op een ongedwongen en gezellige manier maakt uw kind kennis met andere (hoog)begaafde kinderen. In huiselijke sfeer worden spellen gespeeld en wordt er aandacht besteed aan het proces van creatief denken.

Vanuit mijn ervaring als groeps- en individueel begeleider van (hoog)begaafde kinderen bij HIQ+ in Heemstede, weet ik dat herkenning en erkenning heel belangrijk is voor de ontwikkeling. Lang niet alle kinderen vinden deze her- en erkenning, waardoor ze vaak tegen allerlei moeilijkheden aanlopen.

Herkenning bij ontwikkelingsgelijken kan een kind dat (hoog)begaafd is enorm helpen. Om deze ontmoetingen te stimuleren, organiseert Praktijk Tormentil een spelletjesmiddag, speciaal voor deze kinderen.

De kinderen spelen samen gezelschapspellen en spellen waarbij creatief denken centraal staat. Door dit met andere (hoog)begaafde kinderen te doen, onder mijn begeleiding, zullen ze dingen van zichzelf in elkaar herkennen. Dit is een enorme stap in de ontwikkeling van deze kinderen.

Is dit een mooie, bijna drempelloze, kans voor uw kind om ontwikkelingsgelijken te ontmoeten? Schrijf uw kind dan snel in! De spelletjesmiddagen zijn op vrijdagmiddag van 15.00u tot 16.30u en kost maar €15,- per keer, inclusief limonade en wat lekkers.

Aanmelden kan door onderstaand formulier in te vullen, te bellen of te mailen. De middag gaat door bij een aanmelding van minimaal 4 deelnemers. Er kunnen maximaal 8 kinderen deelnemen per middag.

25 september 2020
€15,