Zuid-Holland – Lego Mindstorms Tech4Kids

27 november 2021 - 10:30 - 12:30

Lijkt het je leuk om met Lego te spelen, maar ook met techniek.

Wil je kennismaken met Lego Mindstorms? Kom dan deze workshop volgen.

We gaan aan de slag met de robot, en leren hem om stap voor stap te programmeren. Lukt het jouw, om hem volledig zelfrijdend te maken?

Dit is een ouder/kind workshop dus je kan samen met je vader of moeder aan de slag. Een leuk uitje om samen te ontdekken wat je allemaal met een robot kan.

En voor wie het allemaal te makkelijk is hebben we diverse speciale Lego tafels met missies. Kan jij een oplossing bedenken?

Deze workshop is geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar

27 november 2021