Paleis het Loo: Prinsen en Prinsessendag

23 juli 2019 - 10:00 - 17:00

Er zijn 10 ‘Prinsen- & Prinsessendagen’ op de dinsdag én woensdag in de zomervakantie! Met een programma boordevol kinderactiviteiten: ontdek je talent bij het pijl- & boogschieten en de stokpaardjes-race, bekijk interactieve theatershows, laat je schminken of versier je eigen kroon! Het programma is doorlopend van 10:00 tot 17:00 uur. #SprookjeopHetLoo

Prinsen- & Prinsessendagen | Juli & augustus op Paleis Het Loo

Beleef jouw sprookje op Paleis Het Loo in de zomervakantie met een programma boordevol activiteiten voor meisjes én jongens! Wanneer ga jij?

23 juli 2019
Evenement Categorie: