Overijssel / Beklim de watertoren in Sint Jansklooster!

19 september 2020 - 08:00 - 17:00

Beklim het baken in De Wieden en geniet van het fantastische uitzicht over dit natuurgebied!

Indrukwekkende trap

In de watertoren voert een spektakel van trappen (in totaal 207 treden naar boven) je door een 24 meter hoge ruimte. Bovenin het oude waterreservoir kijk je via vier grote vensters uit over De Wieden.

Vanaf Bezoekerscentrum De Wieden wandel of fiets je naar de watertoren. Reken daarom een kwartier extra, zodat je op de tijd die je gereserveerd hebt, ook echt klaar staat bij de ingang van de toren. De torenwachters begeleiden je bezoek.

Volwassen

• Normaal€ 5,00
  • Ledenprijs€ 3,00
Kinderen

• Normaal€ 3,00
  • Ledenprijs€ 2,00

Meer weten over deze bezienswaardigheid?

Ga naar de pagina over de watertoren van Sint Jansklooster.

Natuurgebied De Wieden
Beulakerpad 1