Online- iQafe+ Wijkunnenmeer

6 december 2021 - 19:45 - 21:45

€3,70
Ilse Reijgwart van Wijkunnenmeer geeft een presentatie over creatieve begaafdheid.
In de presentatie zal het gaan over:
  • Wat is creatief begaafd?
  • Relatie met beelddenken, meer- en hoogbegaafdheid, AD(H)D, ASS, dyslexie.
  • Waarom worden creatief begaafden vaak niet gezien, of verkeerd begrepen?
  • Hoe denken creatief begaafden?
  • Wat zijn hun valkuilen?
  • Wat hebben creatief begaafden nodig, thuis en op school?
Ilse Reijgwart (1960) is de eigenaar en oprichter van Wijkunnenmeer.
Ilse is opgegroeid in een middenstandsgezin, aan de Markt in Steenwijk.
Zij onderpresteerde sinds de eerste dag op de kleuterschool. De angst voor juffen en medeleerlingen zat er al vroeg in.
Ilse deed braaf wat ze moest doen, dan liet iedereen haar met rust.
Een plichtsgetrouw meisje: gevoelig en slim. Maar ze had veel meer gekund, als iemand dat van haar verlangd had, of haar de ruimte had gegeven.
O
Ilse geeft bijles en studieles sinds haar 16de, en richtte Wijkunnenmeer op in 2014. Zij heeft intussen veel onderpresteerders geholpen weer te sprankelen, onder wie haar eigen kinderen. Haar motto’s: ‘wees wie je bent’ en ‘doe maar gek, dan doe je gewoon genoeg’! Ilse blogt en publiceert over onderpresteren, creatief (hoog) begaafdheid, het schoolsysteem en aanverwante onderwerpen.
klik hier voor een kaartje

6 december 2021
€3,70