Online – iQafé+ Fanny Cattenstart

12 oktober 2023 - 19:45 - 21:45

Donderdag 12 oktober is er een online iQafé+ met Fanny Cattenstart!

Fanny is alleenstaande moeder van dochter Kris. Zij is 14 jaar en heeft behoorlijk wat uitdagingen op haar pad. Fanny heeft daarnaast een eigen bedrijf, een samenwerking in de Expertgroep Ontwikkelingsvoorsprong en een coach praktijk. Het leven was de afgelopen 10 jaar gefocust op Hoogbegaafdheid. Thuis en in het werk als trainer en adviseur in onderwijs, zorg en kinderopvang.

Nu is het tijd voor meer persoonlijke ondersteuning. En wel aan moeders. De spil in het gezin verdient meer aandacht. Fanny weet als geen ander hoe je ballen omhoog houdt in een intens gezin. Alles voor laten gaan op jezelf en altijd rennen, druk zijn, moeten. En in de avond uitgeput op de bank, te moe om iets voor jezelf te doen. Jarenlang deed ze dat, tot het niet meer ging, tot ze leerde dat het niet hoeft. Het kan heel anders. Beter voor jezelf zorgen is waardevol voor iedereen om je heen en dus ook je gezin. Beter voor jezelf zorgen geeft een ander perspectief, meer energie en minder belemmering. Uiteindelijk blijven er altijd hobbels komen en is er altijd iets wat prioriteit heeft. Als jij je niet meer in een bocht wringt, dan is er ruimte. Je kunt meer in het nu zijn en meer genieten.

In dit iQafé vertelt zij meer over de valkuilen en geeft ze een nieuw perspectief. Je krijgt op deze avond handvatten voor meer rust en ruimte.

Programma:

19.45 – 19.50 Inloggen & voorstellen

19.50 – 20.45 Presentatie

20.45 – 21.00 Ruimte om vragen te stellen

21.00 – 21.35 In groepjes met elkaar ‘naborrelen’ om met elkaar ervaringen te delen en in gesprek te gaan.

21.35 Afsluiting

21.45 Einde