ONLINE – iQafe+ Expertgroep Ontwikkelingsvoorsprong

28 maart 2022 - 19:45 - 21:45

€3,70

Op maandag 28 maart vindt het iQafe+ Expertgroep Ontwikkelingsvoorsprong plaats.

Dit keer is het onderwerp ‘De zijnskenmerken van een hoogbegaafd kind’.

De presentatie zal gehouden worden door Fanny Cattenstart.

In de presentatie zal aandacht worden besteed aan:

Zijnskenmerken zijn een wezenlijk onderdeel van het zijn van een hoogbegaafde en dus van een hoogbegaafd kind.

Zelfs of misschien wel juist, als het kind nog jong is en we spreken nog over ontwikkelingsvoorsprong.

De eigenheid van het kind erkennen en rekening houden hiermee bij de begeleiding is essentieel om evenwichtig te ontwikkelen.

In deze bijeenkomst legt Fanny haar kijk op deze zijnskenmerken uit en geeft ze voorbeelden van hoe elk kenmerk tot uiting kan komen.

klik hier voor het bestellen van tickets:

28 maart 2022
€3,70