Online – Hb-ers en culturele diversiteit 18+: cultureel verbinden

13 maart - 10:00 - 11:15

In de week van de hoogbegaafdheid (9 t/m 17 maart 2024) organiseert GodgivenTalent een online ontmoeting tussen hb-ers van niet-westerse afkomst met als doel: ontmoeten, herkennen en ervaringen uitwisselen; een veilige, gezamenlijke ervaring voor gelijkgestemden (van 18 jaar en ouder) waar er meer aandacht en begrip is voor jouw culturele diversiteit in combinatie met hoogbegaafdheid.

Hoewel hoogbegaafdheid cultuur overstijgend is, zijn er soms toch (kleine) verschillen die een nuance kunnen brengen in het gevoel van verbondenheid of juist het gemis daarvan met andere hb-ers. Heb je kenmerken van hoogbegaafdheid en ben je zelf hb-er met een niet-westerse (migratie)achtergrond of ben je een ouder van een kind met deze achtergrond dan ben je deze ochtend bij de juiste experience!
Kosten: €10,- per persoon (bij aanmeldingen vóór 1 maart slechts €7,95 p.p.) De prijzen zijn inclusief BTW.
Aanmelden kan hier

13 maart