Noord-Holland – Workshop Programmeren en Robotica

23 februari 2023 - 16:00 - 17:30

Ben je geïnteresseerd in het leren van programmeren en robotica? Kom dan meedoen aan onze introductie workshop!

In deze workshop leer je de basisbeginselen van programmeren en hoe je dit kunt toepassen om robots te besturen. Je krijgt ook de kans om te werken met verschillende robot platforms en praktische ervaring op te doen met programmeren concepten. Of je nu een beginner bent zonder ervaring of een ervaren programmeur bent die zijn vaardigheden wilt uitbreiden, deze workshop is perfect voor jou. Onze ervaren instructeurs begeleiden je door de stof en bieden ondersteuning bij het werken aan projecten.

Mis deze kans niet om kennis te maken met het spannende veld van programmeren en robotica.

Schrijf je hier nu in!

23 februari 2023