Noord-Holland – Op avontuur met de Bosw8er!

19 mei - 11:00 - 13:00

Op zondagochtend 19 mei gaan we op pad met de Bosw8er Evert-Jan Woudsma. Zijn motto is ‘Natuur beleven wordt natuur beschermen’. Deze ochtend staat volledig in het teken van natuurbeleving: ontdekken, beleven, spelen en intussen heel veel leren!

Wat we precies gaan doen laat de Bosw8er graag aan het moment over, want niets is zo verrassend als de natuur. “We laten ons leiden door wat we zien, horen ruiken of zelfs proeven! Zaken die regelmatig terugkomen zijn de klimboom, pissebedden, kikkers, herten, insecten, roofvogels, eten uit de natuur en af en toe springen we samen van een duin, ik doe natuurlijk mee!”, vertelt de Bosw8er

Voor wie? (vermoedelijk) Hoogbegaafde kinderen 4-10 jaar
Wat kost het? Pharosleden €5 en niet-leden €10 per kind
Ouders mogen gezellig mee op avontuur!

Goed om te weten: We zijn buiten, dus kleding kan vies worden. Vanuit Pharos Amsterdam-Kennermerland verzorgen we wat lekkers te eten en drinken onderweg.

Na de wandeling met de Bosw8er kunnen degenen die dat willen nog een lekkere pannenkoek (of iets anders) eten in De Oase. Wil je bij aanmelding laten weten of je wilt mee lunchen? Iedereen betaalt hier gewoon wat je zelf nuttigt.

Parkeren kan op het grote terrein van De Oase voor €2 voor een hele dag.

Ga je ook mee op avontuur met de Bosw8er? Reserveer hier dan snel een plekje

19 mei