Noord-Holland / OERRR Winterse avondwandeling met de boswachter

19 december 2020 - 19:30 - 21:00

€7,50

Ga je, tijdens deze avondwandeling, mee op ontdekkingsreis met de boswachter in het winterbos? Speciaal voor gezinnen met kinderen vanaf 6 jaar. Na afloop drink je een kop warme chocolademelk bij een gezellige vuurtje.

Natuur in rust

In de winter is het koud en is er minder voedsel te vinden voor de dieren. Hoe komen ze aan voldoende voedsel? Hoe houden zij hun huisje lekker warm? Welke dieren zijn in winterslaap. De boswachter weet antwoord op al je vragen. Ervaar het donker en de stilte in de avond. Een ontspannen wandeling in het spannende donker.

Aan het eind van de wandeling drink je gezellig een kop warme chocolademelk bij een knapperend vuurtje!

Handig om te weten

• Dit is een gezinsexcursie, zowel volwassenen als kinderen melden zich aan als deelnemer.
  • Kleed je warm aan, deze excursie speelt zich buiten af.
  • Deze activiteit is geschikt voor gezinnen met kinderen vanaf 6 jaar.
  • Koop van tevoren je tickets online. Hier
  • Honden kunnen niet mee.
  • Zorg dat je een kwartier van tevoren aanwezig bent.
  • Wil je zelf met een groep op pad? Kijk dan bij onze groepsuitjes

19 december 2020
€7,50