Noord-Holland – Huttenbouwen zonder spijkers!

20 april - 14:00 - 17:30

Hoe leuk is dat? Op 20 april kun je samen met andere (vermoedelijk) hoogbegaafde kids van (ongeveer) 6-12 jaar een grote hut bouwen zonder te timmeren in een natuurpark in Nieuw-Vennep! Samen beschikken we deze middag over een groot bouwkavel waar we een bouwpakket krijgen om een mooie eigen creatie mee te maken om die vervolgens af te toppen met een zelfgemaakte vlag. Hutten bouwen is niet alleen heel erg leuk, het is ook nog eens heel goed voor je. Het stimuleert namelijk je ontwikkeling, zowel fysiek, mentaal, sociaal als creatief. Begin 2020 is Palènpa opgericht. De basis van het bedrijf is de overtuiging dat alle kinderen hutten moeten kunnen bouwen, vooral omdat het ontzettend leuk is om te doen en vrij spel stimuleert. Bij Palènpa bouw je zónder te zagen en timmeren. Je handen zijn het enige gereedschap: palen en panelen (palenpa) worden verbonden met bouten en moeren. Daardoor zijn de materialen ook herbruikbaar en kan er telkens opnieuw mee gebouwd worden. Een uniek en duurzaam concept. Terwijl de kinderen lekker gaan bouwen, kunnen de ouders op het kavel ervaringen met elkaar uitwisselen, er is een partytent en picknicktafel beschikbaar. We zorgen voor iets lekkers te eten en drinken!

Pharosleden €17,50, niet-leden €20,50 voor één kind en één ouder. Elk extra kind kost €11, elke extra ouder €5. Dit is inclusief alle materialen, limonade en wat lekkers.

Wil je ook gezellig creatief en technisch bezig zijn om samen de mooiste hut te bouwen? Meld je hier dan snel aan

, , ,

Landgoed Kleine Vennep