Noord-Holland – Collage maken op canvas, gr 7&8 PO en klas 1&2 VO

18 februari 2023 - 14:00 - 16:00

We gaan een collage maken, samen met andere hoogbegaafde kinderen van 10 – 14 jaar (gr 7&8 PO en klas 1&2 VO).

Een collage is een verzameling plaatjes bij elkaar.
Je krijgt per persoon een leeg canvas en er liggen tijdschriften, stiften, lijm en scharen klaar.

We gaan samen nadenken waarover jij je collage wilt maken. Wil je je dromen en wensen erin terug laten komen?
Of wil je gewoon alles wat je mooi vindt erin plakken? Of wil je dat het een weergave wordt van jou: wie je bent, wat je leuk vindt…

Het mag allemaal!

Het leuke van een collage is, dat er weinig regels zijn. Je mag knippen, scheuren, met stiften erbij tekenen of schrijven. Je mag alles over elkaar plakken, of je kunt ervoor kiezen om juist wit eromheen te houden. Alles mag. Als JIJ het maar mooi vindt.

Wil je een foto van jezelf of iets of iemand anders erin verwerken? Neem die dan mee!

De activiteit gaat door bij minimaal 4 deelnemers.
Maximaal kunnen er 10 tieners meedoen, dus wees er snel bij want vol = vol!

Bestel hier je kaartje

Locatie nog nader te bepalen in of nabij Hilversum.

18 februari 2023
, , ,