Noord-Holland – Bosmiddag

10 juni 2023 - 14:00 - 16:00

Lekker spelen in het bos met ontwikkelingsgelijken!

Als de kinderen spelen, kunnen ouders onderling met elkaar in gesprek om ervaringen uit te wisselen.

Bosmiddag 't Laer speelbos laren Peers, ontwikkelingsgelijken samen spelen activiteit hoogbegaafd pienter slim ontwikkelingsvoorsprong peuter kleuter kind puber tiener school Hilversum Sheila van Horn

Deze activiteit is gratis.
Zelf eten en drinken meenemen.

Ik ga er bij aanmelding vanuit dat je komt. Last-minute afmeldingen kunnen betekenen dat een bepaalde leeftijd ondervertegenwoordigd is, hiervan breng ik ouders graag op tijd op de hoogte.

Meldt je hier aan

10 juni 2023