Noord-Brabant – Thema avond: HB, AD(H)D en Autisme

19 mei 2022 - 19:00 - 21:00

Hoogbegaafdheid, AD(H)D en ASS (Autisme) tonen een aantal overeenkomsten in gedrag. Maar de achterliggende oorzaak voor het gedrag is anders.

We kijken naar de overeenkomsten en verschillen, naar de beperkingen maar ook naar de potenties. En niet te vergeten jongens versus meisjes.

Heb je vragen over het gedrag van je kind? Krijg je tegenstrijdige signalen uit de omgeving? Wil je graag deze 3 onderwerpen naast elkaar leggen, kom dan naar deze thema-avond.

We zetten deze avond een andere bril op en kijken naar wat een kind nodig heeft om zijn potentieel te kunnen ontwikkelen.

Aanmelden kan  hier

19 mei 2022