Noord-Brabant – Peers4Parents bijeenkomst, voor ouders met een migratie-achtergrond

1 maart 2023 - 19:30 - 21:00

Hoogbegaafd zijn als je een migratieachtergrond hebt is vaak lastig, omdat je minder gezien en herkend wordt op school of in je omgeving. Dit is niet alleen lastig voor je hoogbegaafde kind, maar ook voor jou als ouder.
Je kunt hier soms best mee worstelen.

Peers4Parents helpt je jouw persoonlijke manier te vinden om je hoogbegaafde kinderen te begrijpen, te begeleiden en er voor te zorgen dat al hun talenten gezien worden en tot bloei mogen komen.

Op woensdag 1 maart van 19:30-21:00 uur vind er in Tilburg een themabijeenkomst uit het Peers4Parents programma plaats. Deze groep wordt gefaciliteerd door Marita van den Hout en Lennart van Dijk. De kosten bedragen €10,- voor leden en €25,- voor niet-leden, de kosten zijn per stel.

Er is ruimte voor maximaal 10 stellen, bij aanmelding gaan we er ook vanuit dat je er bij bent!
Mocht de 10 bereikt zijn, dan kom je op de reservelijst te staan.

Meer informatie is te vinden op Peers4Parents

Aanmelden kan hier, na aanmelding ontvang je z.s.m. een bevestingsbericht.

1 maart 2023
, ,