Noord-Brabant – Kennisbende ‘Op reis door de ruimte

14 maart - 15:30 - 16:30

Speciaal voor leergierige kinderen (en hun ouders/opvoeders) organiseren we samen met Huis73 in de Week van de Hoogbegaafdheid deze toffe Kennisbende.

Wetenschapsjournalist Govert Schilling geeft op donderdag 14 maart een Kennisbende over het heelal. Govert weet ontzettend veel over ons sterrenstelsel en kan er prachtig over vertellen. Zijn kennis is groot en zijn enthousiasme aanstekelijk. Hij neemt het publiek mee op reis naar andere planeten, verre sterren, zwarte gaten en zelfs naar het begin van het heelal.

Wist je dat Govert Schilling ook veel kinderboeken heeft geschreven over het heelal. Deze zijn natuurlijk te leen in onze jeugdbieb!

Bestel hier je kaartje voor 5 euro

14 maart