Noord-Brabant – Freerunning met MindedMotion, v.a. 7 jaar

27 mei 2023 - 13:30 - 14:30

Freerunning workshop met gelijkgestemden!

Freerunning is een uitdagende sport die steeds populairder wordt en aanzet tot bewegen. Bij freerunning beweeg je zo soepel en creatief mogelijk over en tegen obstakels en is het de kunst om je hele lichaam en geest onder controle te krijgen.

In deze freerunning workshop ga je op zoek naar jouw eigen grenzen en verleg je deze stap voor stap op een veilige manier. Tijdens een freerunning workshop ga je samen met anderen lekker vrij bewegen in de ruimte. Samen met de juiste balans in structuur en vrijheid leer je elke keer nieuwe tricks zoals vette sprongen en salto’s. Onze freerun docenten zijn uitgerust met een didactische achtergrond. We waarborgen veiligheid tijdens de workshops en zijn op de hoogte van alle ins -en outs van de sport.

Deze workshop wordt verzorgd door MindedMotion. Uitleg en filmpjes vind je op hun site: www.mindedmotion.com

Deze workshop kost € 9,50 per kind, te voldoen d.m.v. een betaalverzoek.

Koop hier je ticket

27 mei 2023