Noord-Brabant – Alleen voor leden ; Workshop Intenso door Saskia Claassens

25 maart 2022 - 15:00 - 17:00

Een leuke, actieve en leerzame workshop van Saskia Claassens waarin ouders en kinderen op speelse wijze hun intensiteiten beter gaan leren kennen.
Deze middag is er ruimte voor 6 ouders, met hun kind. De kosten zijn €10,- p.p.
Mocht het maximaal aantal aanmeldingen bereikt zijn, dan kom je op de wachtlijst.

Aanmelden kan hier
Na aanmelding ontvang je een bevestiging.

Wat is de Intenso-methode?
De Intenso’s zijn vijf draken die de kenmerkende eigenschappen bezitten van de vijf overexcitabilities (Dabrowski). Binnen de Intenso methode worden dit talenten genoemd. Het zijn de vijf gebieden waarop iemand talentvol kan zijn, namelijk emotioneelintellectueelverbeeldendzintuiglijk en psychomotorisch. Dit betekent dat je op dit gebied gevoeliger bent voor interne en externe prikkels en dat je daarnaast meer intens reageert op deze prikkels dan anderen. Het worden talenten genoemd omdat ze binnen de positieve desintegratie theorie worden beschreven als kenmerken die de ontwikkeling van je persoonlijkheid kunnen stimuleren.

25 maart 2022
, , ,