Limburg – Gi-ga-groene activiteiten met IVN Helden

10 oktober 2022 - 15:00 - 17:00

Gratis

Wil je ervaren hoe het is om een rups, spin of juist een nachtdier te zijn? Vind je het leuk om van herfstbladen een mooie afbeelding te maken? Of wil je korstmos onderzoeken?

O ja: Museum Peel en Maas zorgt er voor dat je dieren uit de natuur van héél dichtbij kunt bekijken!

De activiteit is gratis te bezoeken en bedoeld voor kinderen van 5-10 jaar.

Meld je hier snel aan, want zijn een beperkt aantal plaatsen!

10 oktober 2022
Gratis