Zuid-Holland / LeesiQlub+ Een heel kleine geschiedenis van bijna alles

26 september 2020 - 13:00 - 14:00

Een heel kleine geschiedenis van bijna alles

Ga je mee op een ontdekkingsreis van het begin van het heelal helemaal naar ons zonnestelsel? En wil je weten hoe groot het heelal is? Wat de Big Bang is? Uit welke planeten ons zonnestelsel bestaat? En waarom de aarde eigenlijk zo bijzonder is? Dan is deze Lees iQlub+ precies voor jou!
Met behulp van ‘een heel kleine geschiedenis van bijna alles’ van Bill Bryson maken we deze middag kennis met ons universum en de sterren en planeten. Natuurlijk met veel knotsgekke feiten en weetjes!
LeesiQlub+ is een leesclub voor (hoogbegaafde) kinderen in de basisschoolleeftijd.
Adviesleeftijd: Vanaf groep 5.
Bibliotheek Westland, Van Rijnstraat 28 De Lier

26 september 2020