Landelijk Online – Python (8-daagse workshop) – Online!!!

12 maart 2022 - 14:00 - 30 april 2022 - 15:30

Python (8-daagse workshop) – Online!!!

Deze online workshop wordt op 8 middagen verzorgd.

12 maart / 19 maart /26 maart / 2 april / 9 april/ 16 april/ 23 april/30 april 2022

Leren programmeren in 8 weken!

Python is een van de meest gebruikte programmeertalen. Je kan het zo gek niet bedenken, van koffieapparaat tot broodrooster, van auto tot een geldautomaat. Overal wordt software gemaakt. Programma’s worden overal om je heen gebruikt, in allerlei dagelijkse dingen. Maar wat is het nu? Kan ik dat dan ook zelf? Kan ik dat leren?

Ja, dat kan! Het is eigenlijk niets anders dan een vreemde taal leren, zo werkt dat ook met programmeren. In deze lessen gaan we aan de slag met de beginselen van het programmeren in Python. Na 8 lessen ben je in staat om kleine programmaatjes te maken, en kan je je verder gaan verdiepen in deze taal.

Dit betreft een 8-wekelijkse cursus Programmeren in Python. In 8 lessen gaan de kinderen aan de slag met de programmeertaal Python.

Naast lessen krijgen de kinderen ook een beetje huiswerk, maar als ze programmeren en computeren al leuk vinden zullen ze dit zeker geen bezwaar vinden 🙂

Begin:
12 maart 2022 - 14:00