Kinderclub Brainstorm: Vormtekenen (6+)

1 augustus 2019 - 15:30 - 17:00

€5

Vormtekenen gaat over bewegen. Een vorm die tot stilstand komt. Het is dus een dynamische techniek, die je uitdaagt om in een flow te raken. Kun je in de stroming komen, wat is jouw eigen cadans. Lateralisatie, controle, loslaten, stoppen, samenwerking met je lijf komt allemaal aan bod!
Kijk voor het volledige creatieve aanbod op de website: www.kunstzinnigetherapiehillegom.nl
Aanmelden bij Sandra Keizer 0640033306 of info@kunstzinnigetherapiehillegom.nl

1 augustus 2019