Kerstvakantie De Bonte Bouwplaats

23 december 2018 - 6 januari 2019

Kerstvakantie

Deze kerstvakantie is qua activiteiten misschien een beetje minder gevarieerd dan anders. En we doen voor het eerst geen activiteiten op de Hugo de Grootstraat maar op onze lokatie Westvest 9 in Delft. Maar dat heeft een goeie reden: we gaan verhuizen! En vóór die tijd maken we er eerst een gave nieuwe ruimte van. Ook onze speciale Nieuwjaars Bouwdag feestje ter gelegenheid van de 7e verjaardag van de Bouwplaats schuiven we even door tot de nieuwe plek helemaal klaar is.

Wil je inschrijven voor een van onderstaande activiteiten: we werken alleen via het inschrijfformulier en op volgorde van binnenkomst. Heb je binnen 3 dagen nog geen bericht? Kijk dan eerst even in je spamfolder.

zondag 23 december
10:00 tot 12:00 uur: Ouder en Kind Workshop WeDo Gezellig samen met je kind(eren) een robotje bouwen én programmeren. Voor (groot)ouders met kinderen vanaf 6 jaar.
14:00 tot 16:30 uur: Ouder en Kind Boost Workshop Wil je samen met je kind een Boost robot bouwen en programmeren? Doe dan samen met je kind(eren) mee! Voor (groot)ouders met kinderen vanaf 7 jaar.

donderdag 27 december
9:00 tot 17:00 uur: Lange Bouw en Speeldag. Na het uitbuiken lekker vakantie vieren met LEGO. Een halve of hele dag voor kids vanaf 5 jaar.

vrijdag 28 december
10:00 tot 12:00 uur: Vrijbouwen. Kom lekker vrijbouwen met een ruime keuze uit onze setjes.
14:00 tot 17:00 uur: Minecraft Workshop Bouw je eigen wereld na met onmogelijk veel LEGO Minecraft blokjes.

woensdag 2 januari
9:00 tot 17:00 uur: Lange Bouw en Speeldag. De leukste vakantiedag van het hele jaar. Een halve of hele dag voor kids vanaf 5 jaar.

donderdag 3 januari
9:00 tot 17:00 uur: Lange Bouw en Speeldag. Vakantie vieren met LEGO. Een halve of hele dag voor kids vanaf 5 jaar.

vrijdag 4 januari
9:00 tot 17:00 uur: Lange Bouw en Speeldag. Nog één dagje om het af te leren. Een halve of hele dag voor kids vanaf 5 jaar.

zondag 6 januari
14:00 tot 17:00 uur: Ouder en Kind Mindstorms Workshop Leer samen met je kind de beginselen van het Robot programmeren. Voor ouders met kinderen vanaf 8 jaar.

Wil je inschrijven voor een van deze activiteiten: dit kan alleen via het inschrijfformulier en op volgorde van binnenkomst. Heb je binnen 3 dagen nog geen bericht? Kijk dan eerst even in je spamfolder.

Begin:
23 december 2018