Noord Brabant / Thema-avond ontwikkelingsvoorsprong bij jonge kinderen

13 december 2018 - 19:30 - 21:30

Op donderdag 13 december 2018 zal er opnieuw een thema-avond over ontwikkelingsvoorsprong bij jonge
kinderen plaatsvinden. Kom je ook?

De thema-avond staat in het teken van het herkennen en signaleren van een ontwikkelingsvoorsprong bij
kinderen van 0 tot en met 6 jaar. We zullen stilstaan bij de ‘zijnskenmerken’ van deze kinderen, zoals het
kritisch en gevoelig zijn. Ook zullen we stilstaan bij wat deze kinderen nodig hebben. Theorie en praktijk
wisselen elkaar af. Daarnaast zal er ook voldoende beeld- en praktijkmateriaal aanwezig zijn.

Wil je meer weten over een ontwikkelingsvoorsprong?
Dan is deze avond zeker iets voor jou!
Voor wie: iedereen die meer wilt weten over een ontwikkelingsvoorsprong bij jonge kinderen

(ouders, professionals, geïnteresseerden)

Kosten: € 15,- euro p.p., ouderkoppel € 25,- euro
Voor koffie & thee met wat lekkers zal worden gezorgd.
Wees welkom!

Aanmelden kan eenvoudig…
Stuur een e-mail naar lisette@groeienmetpom.nl. Wees er snel bij, want vol is vol.

13 december 2018
Evenement Categorie: