Gelderland – Try-out Ouderpeergroep

14 maart - 19:30 - 21:00

Op donderdag 14 maart 2024 organiseren Laura Vermeulen (Newkidstoday) en Ilain Kortram (GodgivenTalent) een ouderpeeravond voor ouders van hoogbegaafde kinderen in de basisschoolleeftijd.

Deze avond is een try-out om te kijken hoeveel behoefte er is aan peercontacten tussen ouders van hoogbegaafde kinderen.

Het doel van de avond

Het doel van de avond is om in contact te komen met andere ouders van hoogbegaafde kinderen en te praten over de leuke en minder leuke kanten van het opvoeden van hoogbegaafde kinderen. We willen een veilige plek aanbieden waar ouders uit de omgeving fysiek met elkaar in contact kunnen komen.  Onder het genot van een hapje en drankje  kunnen ouders met elkaar kletsen over diverse onderwerpen. Laura en Ilain kunnen vanuit hun expertise  informatie en tips geven.

Aanmelden kan hier
Graag naam, adres, telefoonnummer, emailadres, leeftijd kinderen en over welke onderwerpen je zou willen praten vermelden in de email.

Kosten: € 15,- per persoon

14 maart