Gelderland – Schaatsen

26 februari - 11:00 - 14:00

Muts op, handschoenen aan, schaatsen ondergebonden en gaan!

Of je nu een ervaren schaatser op noren bent of je liever met een rekje het ijs op stapt, je bent welkom om mee te gaan schaatsen. We gaan schaatsen bij het Triavium in Nijmegen. Hier hebben ze een ijshockeybaan, grote ringbaan en funbaan. Veel leuke verschillende soorten banen te verkennen dus.

Zorg dat je voor deze activiteit warme kleren aantrekt en dat je handschoenen meeneemt. Vergeet ook je schaatsen niet! De kosten voor deze activiteit zijn € 22,50 inclusief entree.

Mocht je nog geen schaatsen hebben dan kun je deze huren bij Triavium. Voor ijshockeyschaatsen betaal je € 6,95. Noren kosten € 7,95.

Heb je zin om mee te gaan? Aanmelden kan via het inschrijfformulier. Na aanmelding sturen we je meer informatie toe. Wil je meer weten of vind je het fijn om van te voren met ons kennis te maken, contact ons dan gerust.

26 februari
, ,