Gelderland – Open Huis voor Talentontwikkeling

4 november 2023 - 10:00 - 14:30

Groei en verbindingsdag

Zoek jij passende hulp voor jezelf of jouw kind vanwege vragen over vermoedelijke (hoog)begaafdheid en hoogsensitiviteit?

Ben je als professional geïnteresseerd? Kom dan op zaterdag 4 november naar het Huis voor Talentontwikkeling.

Wij zijn een groep gedreven professionals met ruime ervaring en deskundigheid op het gebied van hoogbegaafdheid.

Die kennis en ervaring hebben we gebundeld om jou en je kind nog beter te kunnen helpen.

Een greep uit ons gratis aanbod op zaterdag 4 november: Workshop haptotherapie, presentatie begaafdheidsonderzoek, introductieworkshops opvoedopstelling en Hoogbegaafd, wat moet je ermee en creatieve activiteiten voor kinderen. Je kunt je ook aanmelden voor een kort adviesgesprek of even persoonlijk contact leggen met de mensen van het Huis voor Talentontwikkeling.

Plaats: Het coachhuis, Emmastraat 24, Velp
Datum en tijd: 4 november 2023 van 10.30 tot 14.30 uur. Inloop vanaf 10 uur.

Deelname is gratis.

inschrijven voor verschillende activiteiten vooraf is noodzakelijk omdat het aantal plekken beperkt is. Dat kan hier

Voor grotere afbeelding klik hier

4 november 2023